ישראל – המקום בו דת, תרבות  היסטוריה ועתיקות משתלבים בצורה מופלאה עם קידמה טכנולוגית, הייטק וחדשנות.  לא פלא אפוא שישראל היא אחת המדינות המתוירות ביותר במזרח התיכון, ותיירים המתעניינים במגוון רחב של תחומים באים לבקר בה ולשהות בערים המרכזיות. ירושלים, חיפה ותל אביב הן הערים המתוירות ביותר, ובהן קיימים מבחר של מלונות בטווחי מחירים רחבים וסגנונות משתנים. מלונות יוקרה בתל אביב ומלונות בוטיק מתחלקים לכמה סוגים – סניפים של רשתות בינלאומיות, מותגים מקומיים, ומלונות בוטיק אקסקלוסיביים המעניקים לשוהים בהם חוויה ייחודית ומותאמת אישית.

אחד היעדים האהובים על אנשי עסקים ומביני עניין הוא מלון דה נורמן המפואר, הממוקם בלב העיר הלבנה בתל אביב. המלון מעוצב בסגנון אלגנטי, ועוצב על ידי צוות מומחים ששילבו בצורה מיטבית את האלמנטים העתיקים של המבנים עם יצירות אמנות מודרנית ומיטב הטכנולוגיה. המלון מתפרס על שתי מבנים מרהיבים, ובמתחם נמצאות מסעדות יוקרה, בר, חדרי ועידות וגינה משובבת. האורחים במלון וכן אורחים מבחוץ יכולים ליהנות משיעורי ההתעמלות והיוגה, הספא היוקרתי, ובריכת האינפיניטי שנמצאת על הגג.

מלון דה נורמן מתאפיין באווירה רגועה וקלאסית, המאפשרת פסק זמן ממרוץ החיים וההמולה התל אביבית השוקקת. במלון הבוטיק תיהנו מיחס אישי ומכבד, חדרים מפוארים המרוהטים בקפידה, ומגוון אפשרויות תרבות ופנאי.

מיקומו המושלם של מלון דה נורמן מאפשר לשוהים בו ליהנות מכל מה שיש לתל אביב להציע. העיר הלבנה הצמודה לשדרות רוטשילד מתאפיינת בסגנון בנייה ייחודי אשר העניק לה מעמד של אתר אונסק"ו עולמי. המלון ממקום במרחק הליכה מבית יוסף באו, בית הכנסת הגדול, מגוון מוזיאונים ומקלטי אמנות, וחנויות ושווקים בעלי אווירה תל-אביבית אותנטית. בסופו של יום ארוך ניתן להיכנס לספא המפנק, או לאכול ארוחת ערב במסעדות אלנה או DININGS היוקרתיות, או לחילופין לשתות כוס יין בבר הספרייה על רקע השקיעה התל-אביבית היפהפייה.

דה נורמן – אחד ממלונות היוקרה בתל אביב תוכלו לבחור מבין כמה סוגי חדרים, על פי העדפתכם ותקציבכם האישי. ישנם חדרי קלאסיק, דלוקס, גרנד דלוקס ולופט. חדרים אילו מרווחים ומעוצבים בקפידה. סוויטת הגן, סוויטת המלך אלברט, הסוויטה הפינתית או הפנטהאוז והדופלקס מיועדים לאנשים הצריכים מרחב גדול יותר, והריהוט בהם נבחר באופן אישי על ידי מעצבים בעלי שם עולמי, כדי למקסם את חוויית השהיה בחדר. בכל החדרים יש כמובן גישה לWIFI, מיני בר, מצעי סטן וכספת, בנוסף לשלל פינוקים נוספים. בחדר הרחצה תיהנו ממגבות טורקיות רכות, רמקולים ותמרוקים מיוחדים של דה נורמן. הבחירה בדה נורמן מבין מלונות יוקרה בתל אביב תעניק לכם מעטפת שירותים מושלמת, אשר תאפשר לכם לנצל בצורה המיטבית כל רגע ורגע בחופשה שלכם.

הזמינו עכשיו