מה מאפיין מלונות יוקרה בתל אביב?

מלונות יוקרה בתל אביב, ובראשם מלון הנורמן, מציעים לאורחיהם חוויות אירוח אקסקלוסיביות, ומגוון פינוקים שלא ניתן למצוא ברוב המלונות הרגילים. למשל –

1. סוויטות וחדרים יוקרתיים:

מלון הנורמן מציע מגוון יחידות אירוח וסוויטות פאר השוכנות בשני מבנים משוחזרים בעלי אופי היסטורי ייחודי, ומאופיינות בעיצוב יוצא דופן המשלב בין הישן לחדש.

2. שירות אישי:

כיאה לחווית אירוח במלון יוקרה בתל אביב, מלון הנורמן מציע לאורחיו חבילת שירותי VIP אישיים ברמה גבוהה, הכוללת בין היתר שירותי קונסיירז', החניית רכב 24/7, איסוף מנמל התעופה, שף אישי, ועוד.

3. מסעדות יוקרתיות:

מלון הנורמן מתגאה בשתי מסעדות יוקרתיות – מסעדת אלנה ומסעדת דיינינגס, הכוללות תפריטים עשירים המשלבים בין מנות אותנטיות לניחוחות בינלאומיים. לצידן כמובן, ניתן ליהנות מתפריט קוקטיילים ייחודי בבר הספרייה, בר הקוקטיילים של המלון.

4. בריכה מפנקת:

הנורמן הוא אחד המלונות הבודדים בתל אביב המציע לאורחיו חווית שחייה ייחודית בבריכה על גג המלון, עם נוף פנורמי לקו הרקיע וגגות העיר.

5. ספא ופנאי:

אורחי הנורמן יכולים לצלול לעולם של שלווה עם מתחם ספא מפנק הכולל מגוון טיפולים ועיסויים, ביניהם עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק, עיסוי ארומתרפי, ועוד.

6. אירועים וכנסים:

כל מלון יוקרה בתל אביב יודע כמה חשוב לענות לדרישותיהם של אורחיו העסקיים. במלון הנורמן ניתן לערוך אירועים עסקיים אקסקלוסיביים במגוון מתחמים בשטח מלון הנורמן, ביניהם חדרי ישיבות מעוצבים ומאובזרים לפגישות עסקיות, חדר אוכל פרטי, סוויטת הפנטהאוז, ועוד.

7. נוף ומיקום מרהיב:

מלון הנורמן, הממוקם בלב "העיר הלבנה" של תל אביב, נהנה מנוף אורבני בסגנון הבאוהאוס שאפיין את תל אביב בראשיתה. המלון נמצא בסמיכות לשדרות רוטשילד התוססות, וקרוב למרכזי בילוי, מסעדות, בתי קפה ואטרקציות ומובילות.

הנורמן – מלון יוקרה בתל אביב באווירה אינטימית

בעוד שהמלונות השייכים לרשתות בינלאומיות מקובצים בדרך כלל באזור מסוים, מלונות בוטיק פזורים ברחבי העיר. מכיוון שהם קטנים למדי, הם משוכנים במבנים עתיקים וקסומים, וילות מפוארות או בקתות רומנטיות. כאשר בוחרים מלון בוטיק, יש לוודא את מיקומו, דרכי התחבורה במקום, וזמינות של משאבים חשובים כגון בית מרקחת או בית חולים.

מלון דה נורמן הוא מלון בוטיק יוקרתי בתל אביב הממוקם במרכז העיר, ממש בלב שכונת "העיר הלבנה". דה נורמן תל אביב תוכנן עם שילוב יפהפה של אלמנטים עתיקים שהיו קיימים במקום, ובדים וטקסטורות ייחודיים. קירות המלון מעוטרים ביצירות אמנות ישראליות מודרניות, והריהוט נבחר בקפידה כדי ליצור את השילוב התרבותי המופלא. המסעדות הנמצאות במתחם מציעות מגוון מוקפד של מאכלים, כולל מסעדת טאפאס יפנית, מסעדת אלנה, וסניף של מסעדת Dinings  הבינלאומית.

מלון נורמן הוא מלון בוטיק יוקרתי, והוא מתאים במיוחד לאנשי עסקים המחפשים מקום מנוחה ורוגע לאחר יום ארוך של פגישות עסקיות בתל אביב ובערי המרכז. בריכת השחייה, שיעורי היוגה, חדר הכושר והעיסויים המותאמים אישית הופכים את השהות במלון למפנקת במיוחד.

מלון דה נורמן ממוקם בלב תל אביב, ליד שדרות רוטשילד וכיכר הבימה. קו הרקיע של תל אביב נשקף ממרפסות המלון ומבר הספרייה, וצוות המלון נכון לסייע בכל דרך אפשרית. אז בפעם הבאה שאתם מתכננים חופשה באחת ממלונות היוקרה בתל אביב, הכניסו את דה נורמן לרשימה!

חווית אירוח אקסקלוסיבית

כאשר אנו יוצאים לנסיעה עסקית או חופשה רומנטית, אנו מחפשים את האווירה המיוחדת והאישית, אשר תעניק לנו חוויה של פעם בחיים. זוהי בדיוק הנישה אליה נכנסים מלונות יוקרה בתל אביב. עם עיצוב וריהוט המאפיינים תקופות או נושאים מסוימים, מלונות ברחבי העולם מספקים לאורחיהם חוויה בלתי נשכחת.

אם אתם אוהבים לטייל, נוסעים מתמידים או אמנים ששואפים להצליח ולקבל השראה, ומחפשים מלונות בוטיק יוקרתיים בתל אביב – תוכלו למצוא אותם כאן בשפע! המגע והניחוח הקסום, המיקום המוצנע והמסתורי, והאווירה החמה והמזמינה יוצרים תחושה נפלאה ותשוקה להישאר עוד ועוד. מלונות הבוטיק מעוצבים במגוון סגנונות, החל מהסגנון הגרנדיוזי, ועד לסגנון אקלקטי מיושן. אמנים רבים, כולל סופרים, ציירים ורקדנים מספרים שהשהייה במלון בוטיק מעניקה להם השראה ומפתחת את הדמיון.

הזמינו עכשיו