תל־אביב מתאפיינת בשילוב אקלקטי של מגוון סגנונות אדריכלות, גלריות אומנות, מקומות בילוי ומלונות מרהיבים. ביניהם נמצאת פנינה יחידה במינה המשלבת את כול אלה במרחב אחד – מלון בוטיק עם מתחם מסעדות גורמה, בר הספרייה ומקום המפגש של "השמנה והסלתה" של העיר ללא הפסקה. הכירו את מלון הנורמן.

עיצוב מלונות בוטיק – אומנות בפני עצמה

עיצוב מלונות בוטיק אינו דבר שבשגרה, ונדרשות ידי אומן למלאכה כה מורכבת, מוקדפת ומלאת פרטים. מלאכת עיצוב מלון הנורמן הופקדה בידיו האמונות של דיוויד אלמדה, משחד עיצוב לונדוני Sagrada.

את מלון הנורמן בחר אלמדה לעצב תוך שמירה קפדנית על מקורותיו ההיסטוריים לצד שילובים אקלקטיים ומודרניים שונים. מלון נורמן נרכש כשלושה בניינים שנועדו לשימור ונבנו במשך עשור עד ליצירה האומנותית הנוכחית. הוא החל כבניין מגורים של משפחת פרידמן משנת 1925, ושילב חזית בסגנון מזרחי. הבניין זכה לטאץ' מערבי באמצעות חלונות שיובאו ממזרח אירופה וריצופים ששוחזרו במזרח אסיה. כך, המבנה שילב מזרח ומערב לחוויה בין־לאומית שתלווה את אורחיו העתידיים.

בניין הסוויטות המפואר הממוקם ברח' נחמני 23, שופע אופי היסטורי וממזג עיצוב קלסי מלא הדר לצד חומרי גלם חדשניים ופאר בסטנדרטים גבוהים. לצד בניין הסוויטות ממוקם מלון מפנק, שבו 30 חדרי אירוח מעוצבים בעיצוב מודרני ומשלבים אלמנטים חזותיים ברוח המאה הקודמת, עם אלגנטיות המאפיינת לופט עירוני מודרני בניו יורק. חלונות רחבי ידיים מעניקים לחדר תאורה טבעית, עדינה ומפנקת, הנותנת תחושת אירוח יוקרתית, כזו השמורה לרוב רק למלונות בוטיק בפריז, מילאנו ומדריד".

במקום ניתן להתארח גם בסוויטות הקונספט המיוחדות כמו הסוויטה רחבת הידיים שזכתה לכינוי "המלך אלברט", על שם הכיכר הנשקפת מחלונה. היא מציעה לאורחים מרפסת בעיצוב צרפתי, חדר מרווח בן 75 מ"ר, מקלחת מפנקת ואפשרות חיבור לחדר נוסף ליצירת דירת שני חדרים מעוצבת.

המסעדות

בקומת הכניסה של המלון שוכנת מסעדת אלנה, המעניקה הן לנופשי המלון והן למבקרים בו חוויה קולינרית שונה להפליא. גג המלון הצופה אל השקיעות המרהיבות של תל־אביב, מציע מסעדה יפנית שונה להפליא. מי שמגיע למתחם להרמת כוסית, יכול לגלות את בר הספרייה בעל העיצוב הקלסי המשלב מתחמי ישיבה יוקרתיים ונוחים על בר אקסקלוסיבי הנראה כאילו נלקח מאחד מהרחובות היוקרתיים בפריז.

הרצפה בשטחים הציבוריים נבנתה בסגנון ייחודי המשלב פרקט עץ אלון עם הטבעות של פרחים מזהב, ועל קירות המבנה שולבו מנורות עתיקות בעיצוב קלסי, המתכתבים עם הברים והספריות שבהם שולבו מראות ממוסגרות עשויות עץ טבעי.

מנציחים את האומנות הישראלית

לא בכדי המקום נבחר גם לשמש כגלריה לאומנות ישראלית עכשווית ומוצגות בו קולקציות אומנות ייחודיות של אומנים אוונגרדיים, שאינן מוצגות בגלריות אחרות. בין האומנים שניתן למצוא על קירות המקום: סיגלית לנדאו, משה גורשני, מרים קבסה, כרמל אילן, עירית אזולאי ואחרים. ביקור קצר במלון משתווה ליום עמוס במגוון גלריות אומנות בתל אביב.

המלון המעוטר בישראל

מלון הנורמן זכה לעיטורים ופרסים רבים לאורך השנים בין המגוון הרחב של מלונות יוקרה בתל אביב, בינם: הבוטיק הטוב יותר ב"זוכי פרס שופרא דשופרא לשנת 2015" של מגזין JetSetter, הוא נמנה בין עשרת המלונות עם העיצוב הטוב ביותר באירופה של מגזין ELLE הנחשב, בין המלונות החדשים הטובים ביותר של Travel + Leisure, רשימת הזהב של מגזין Traveler לשנת 2017, הוא נבחר במגזין פורבס בין תשע המלונות העסקיים שנבחרו על־ידי סוכני נסיעות מובילים ואחד מהכוכבים של מגזין Vouge לשנת 2015.

המלון מציע לינה בסגנון אחר, חויית גורמה עילאית, חוויית אומנות בתל אביב וסגנון ארכיטקטוני עוצר נשימה. 

הזמינו עכשיו