ברחוב נחמני 23 תוכלו לבחור את סוויטת קינג אלברט, הצופה על כיכר המלך אלברט או על רחוב מלצ'ט התוסס. לסוויטה מרפסת בסגנון צרפתי, חדר ארונות מרווח, אמבטיה עמוקה ומקלחון זכוכית, ושידת איפור ענקית. הסוויטה מלאה באור יום טבעי ומוקפת בחצר הדרים ריחנית ויפהפייה.

הסוויטה הפינתית צופה על כיכר המלך אלברט ובית הפגודה המפורסם, ומצוידת במיטב הטכנולוגיה והפינוקים. לסוויטה חדר שינה, סלון ופינת אוכל, המופרדים על ידי דלתות הזזה אלגנטיות.

אם אתם מחפשים שילוב מושלם של ישן וחדש, סוויטת הפנטהאוז היא המקום עבורכם. חדר האורחים הגדול וחדר השינה המרווח מספקים לאורחים מקום להנאה ואירוח.

סוויטת הפנטהאוז הכפולה ממוקמת בקומה הגבוהה ביותר של המלון, ועוצבה במיוחד על פי האלמנטים העיצוביים שהיו קיימים במלון לפני כן. הסוויטה מפנקת במיוחד, עם מרפסת מרווחת, סלון ענק ונוחות מקסימלית. בסוויטה שירותים נפרדים לאורחים, מטבח שף, וויסקי, וודקה וג'ין ומטבח נוסף לאירוח.

במלון דה נורמן תוכלו ליהנות ממסעדת אלנה היוקרתית, מסעדת DININGS העולמית, או בר הספרייה הטרנדי והייחודי. האיכות הקולינרית חשובה במיוחד, וכל מנה היא יצירה בפני עצמה.

מגזין הבולטון מפרט את טיפולי הספא המפנקים המוצעים לאורחי המלון ולאורחים מבחוץ. בין האפשרויות תוכלו למצוא עיסוי שוודי, עיסוי רקמות עמוק, ארומתרפיה ועוד.

בריכת האינפיניטי הממוקמת על גג המלון צופה על קו הרקיע האורבני של תל אביב, ומספקת חוויה מרעננת במשך רוב השנה.

כל האורחים המגיעים למלון מקבלים את מגזין הבולטון המושקע, המציג סקירה של המלון ושירותיו, יריעה על העיר תל אביב, והמלצות למסעדות ובילויים לטווח רחב של גילאים ותחומי עניין.

מלון דה נורמן בתל אביב עוצב בהשראתו של נורמן לורי – אדם בעל חזון ומעוף, שהניח את היסודות לאהבת האמנות והתרבות בישראל. מגזין הבולטין שיוצא לאור על ידי המלון, מדגיש את ייחודיותו של נורמן, וההשפעה הרבה שהייתה לו על עיצוב סצנת התרבות והפנאי בארץ. המלון ממוקם בלב העיר הלבנה בתל אביב, בשלושה בניינים משוחזרים ומשומרים בסגנונות אדריכליים שונים.

חלוקתו של המלון לשלושה בניינים נפרדים, מרמזת גם על הסגנונות השונים השולטים בעיצוב החדרים ובריהוט שנבחר עבורם באופן מוקפד ובמינון מדויק. מוטיב ייחודי הקיים בדה נורמן הוא ספרי הקריאה וההגות הנמצאים בכל חדר, בנוסף לWIFI  במהירות גבוהה, IPAD, טלוויזיה ורמקולים באמבטיה.

הנוחות של האורחים חשובה במיוחד, ולכן המצעים המשובחים, הכריות ההיפו אלרגניות וחלוקי המגבת, בנוסף לציוד טיפוח נוסף, נמצאים בכל אחד מהחדרים, ומאפשרים חוויה מושלמת.

בכל החדרים תוכלו למצוא מכונת קפה, מיני-בר מצויד, פרחים חיים, כספת ועוד. החדרים הקלאסיים מרוהטים באלגנטיות עדכנית, המשולבת ביצירות ופריטים משנות ה-50.

חדרי הדלוקס המרווחים מספקים לאורחים אווירה אלגנטית ונוחה, עם תקרה גבוהה וחלונות ענקיים לאווירה קסומה ומרגשת.

אם אתם מחפשים חופשה רומנטית ויוקרתית במיוחד, חדרי הגרנד דלוקס עוצבו במיוחד בשבילכם. הסגנון העדכני והקו העיצובי הנקי, יחד עם האווירה הקסומה יהפכו כל שהיה לחוויה. האמבטיה העמוקה, המקלחת הנפרדת והחלונות הגדולים מעניקים הרגשה של קסם אורבני בעל ניחוח היסטורי.

בסוויטות ה"LOFT", תוכלו ליהנות מOpen Space עם פינת ישיבה נוחה, שולחן כתיבה וכיסא לעבודה על המחשב, ונוף של כיכר המלך אלברט או של רחוב מלצ'ט העירוני. סוויטות אלו מצוידות באמבטיה עמוקה, מקלחון זכוכית, ושידת איפור ענקית ומזמינה. בנוסף, בסוויטות LOFT יש מטבחון ובר מצוידים, מרפסת עם שתי מקומות ישיבה, ווייב אורבני טרנדי במיוחד.

סוויטות הגן הממוקמות בקומת הכניסה ובקומה הראשונה מתהדרות בסלון מהודר עם שולחן, בר ושולחן כתיבה, וכן ספה וכורסא מעוצבים בסגנון שנות ה-2000 המוקדמות.

הזמינו עכשיו