אם אתם נמצאים בישראל ורוצים לחגוג את סילבסטר 2020 תל אביב היא העיר להיות בה ביום של השלושים ואחת בדצמבר. בעיר שלא ישנה לעולם, חגיגות השנה החדשה, הסילבסטר, הופכות גדולות יותר ויותר בשנים האחרונות, למרות שזהו לא חג יהודי רשמי כמו ראש השנה היהודי שנחגג בסביבות ספטמבר או אוקטובר.

יחד עם זאת, הסילבסטר הוא הזדמנות מצוינת לכל הצעירים והצעירים ברוחם לצאת ולחגוג במסיבות סילבסטר בתל אביב ובאירועים מיוחדים נוספים. החל מארוחות מיוחדות במסעדות, מסיבות סוערות בפאבים ומועדוני לילה ועד הופעות מיוחדות לשנה החדשה, מגוון האירועים הגדול מאפשר לכל אחד מכם למצוא את מה שמתאים לטעם המוזיקלי, התרבותי והחברתי שלו.

קבלו מדריך קצר של אירועי סילבסטר 2020 שמציעה העיר תל אביב.

המסיבות השוות בעיר

אם אתם אוהבים לחגוג, תל אביב מציעה לכם שפע של מסיבות וחגיגות, החל מפאבים וברים פתוחים ועד מסיבת רחוב פתוחה. המגוון העצום של פאבים ומועדוני לילה, שפתוחים עד השעות הקטנות של הלילה, מאפשר לכם למצוא בדיוק את סוג המסיבה שמתאימה לכם עם סוג המוזיקה המתאימה לכם, החל ממוזיקה של שנות השמונים, דרך מוזיקת פאנק ועד מוזיקת ג'אז ובלוז ועוד.

מסיבה נוספת שכדאי לקפוץ אליה, אם יש לכם זמן, היא מסיבת הרחוב שמתקיימת בשדרות רוטשילד בתל אביב, רחוב מרכזי שלכל אורכו אפשר למצוא ברים, מסעדות ומועדונים נחשבים. המסיבה מתקיימת כבר שנה שנייה או שלישית, עם כניסה חופשית למסיבה וכניסת אח"מים לברים נחשבים בתל אביב, שנמצאים לאורך הרחוב שבו מתקיימת המסיבה.

בנוסף, מומלץ לטייל באזור של נמל יפו ואזור יפו העתיקה שם תוכלו למצוא מסיבות אקסקלוסיביות עם בר פתוח, חטיפים, תקליטנים מהשורה הראשונה והפתעות נוספות שלא תרצו לפספס.

 

ארוחות סילבסטר מיוחדות

גם המסעדות בתל אביב מתכוננות לחגיגות הסילבסטר ומציעות ארוחות יוקרתיות עם תפריטים ומנות מיוחדים לסילבסטר, קינוחי שחיתות, אווירה רומנטית ושמפניה בחצות.

בתחום הקולינרי ניתן למצוא בתל אביב מגוון עצום של מסעדות שמציעות את כל סוגי המטבחים שרק ניתן לחשוב עליהם, החל מהמטבח הסיני והיפני, דרך המטבח הצרפתי ועד המטבח הים תיכוני ועוד. אפשר למצוא מסעדות שפונות לאוהבי הבשר ואפשר למצוא מסעדות שפונות לצמחונים שביניכם. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור איזה מה בא לכם לאכול בערב הסילבסטר ולהזמין מקום במסעדה מומלצת.

חלק מהמסעדות גם מציעות ליווי של מוזיקה חיה, להנעים לכם את זמן הארוחה. מסעדות כאלה ניתן למצוא באזור נמל יפו, שם אפשר להנות לא רק מהאוכל והמוזיקה אלא גם מהנוף המדהים ואוויר הים.

הופעות סילבסטר חד פעמיות

אם אתם מעוניינים במשהו אינטימי יותר ורועש פחות, אתם מוזמנים לנסות אחת או יותר ממגוון ההופעות שמתקיימות בעיר לכבוד הסילבסטר.

אפשר לחפש ולבחור הופעות מוזיקה חיות, באולם אינטימי ונעים כמו הברבי למשל, ולהנות ממוזיקה ישראלית טובה עם קהל קטן של ישראלים ותיירים שרוצים לחוות את המוזיקה הישראלית המיוחדת בערב הסילבסטר.

אפשרות נוספת היא להנות מהופעה חיה של מוזיקת ג'אז וריקודים במועדון האזור, שהפכו כבר למסורת של סילבסטר בתל אביב. זהו אולם הופעות שמציע מוזיקה חיה ואלטרנטיבית בתל אביב ומאפשר לכם לקבל את השנה החדשה בריקודים, עם קהל שמח של חוגגים.

אם אתם רוצים לצחוק את כל הדרך לשנה החדשה, בערב סילבסטר 2020 תל אביב מושכת החוצה את מיטב הסטנדאפיסטים התל אביביים בשורה של מופעי סטנדאפ מיוחדים שיצחיקו אתכם עד דמעות.

 

סילבסטר 2020 במלון דה נורמן

מסעדת אלנה מציגה את התפריט הטוב ביותר ממגוון רחב של מנות מומלצות, בליווי שמפניה.

יחד עם כל בקבוק שמפנייה, יקבלו האורחים צלחת גבינות עם מגוון סוגי גבינות מקומיות.

כרטיסים להשתתפות בערב השנה החדשה של מלון דה נורמן ניתן לרכוש כאן:

https://www.eventer.co.il/thelibrarybar2020 

הזמינו עכשיו