חופשה רומנטית מסוג אחר

יש מיליון סיבות לרצות לצאת לחופשה רומנטית עם בן/בת הזוג האהובים. היציאה מהשגרה, ההפסקה ממרוץ החיים השוטף ושינוי האווירה מקרבים את הלבבות, ומציתים מחדש את ניצוץ האהבה הראשוני, כמעט כמו בפעם הראשונה. כאשר אנו מדמיינים חופשה רומנטית, אנו מדמיינים אווירה חמימה ומזמינה, ספא יוקרתי ומפנק, יין יקר ואוכל משובח. כבונוס, מיקום המלון הינו מרכזי, ועם נוף מרהיב ואטרקציות מסביב.

כאשר מחפשים מלון עם ספא במלון בתל אביב, חשוב לזכור שהעיר התוססת והעליזה הזו היא גם מרכז עסקים ובילוי מרכזי בישראל. בתל אביב תוכלו למצוא מגוון רחב של מלונות, במנעד סגנונות רחב. מלון דה נורמן מספק לאורחיו חוויה ייחודית ואינטימית. למלון בריכת אינפיניטי וספא במרכז תל אביב, בלב אתר המורשת "העיר הלבנה" של אונסק"ו. הארכיטקטורה העתיקה משולבת באופן מרהיב עם יצירות אמנות מודרניות ורהיטים שנבחרו בקפידה על מנת להעניק לאורחים הרגשת בוטיק אקסקלוסיבית.

הספא במלון בתל אביב – דה נורמן – מספק מגוון שירותים וחבילות פינוק, ומוצע הן לאורחי המלון והן לאורחים הבאים מבחוץ. במתחם הספא של דה נורמן תוכלו ליהנות ממגוון עיסויים מותאמים אישית למצבים שונים, המועברים על ידי צוות המומחים והמומחיות שלנו. ניתן לשלב עיסויים יחד עם שמנים אתריים להרגשת שלווה ורוגע מקסימליים, או לבחור בדיקור סיני, טכניקת Cupping או עיסוי לכף הרגל לקינוח יום ארוך של טיולים והתרוצצויות.

ספא יוקרתי

אורחי המלון של דה נורמן נהנים בנוסף משירותי הספא והבריכה ממסעדות יוקרה השוכנות בתוך מתחם המלון. מסעדת אלנה היוקרתית ומסעדת DININGS  העולמית מציעים ארוחות גורמה עם שילובי טעמים ייחודיים לדה נורמן תל אביב. כמו כן, במלון ממוקם "בר הספרייה" בו ניתן ליהנות מקוקטייל מרענן או כוס יין משובחת, ולצפות על השקיעה עם בן/בת הזוג.

אם אין לכם זמן לשהייה רבה במלון, תוכלו לבחור את אחת מחבילות הספא הייחודיות שמציע הספא היוקרתי. לזוגות, אנו ממליצים על חבילה הכוללת שני עיסויים בני 50 דקות ודרינקס בבר הספרייה, או לרגע רומנטי במיוחד, חבילה הכוללת עיסוי זוגי בן 50 דקות, ארוחת בוקר בופה במסעדת אלנה היוקרתית ושתי כוסות קאווה מרעננות. רוצים לפנק את בן/בת הזוג במחווה רומנטית השמורה רק להם? הפתיעו אותם אם עיסוי ליחיד, עיסוי וארוחת בוקר במסעדת אלנה או שלבו עיסוי ליחיד עם ארוחת בוקר רומנטית לשניכם.

הזמינו עכשיו