תל אביב הוכתרה לאחרונה כאחת מ-10 הערים הקולינריות המובילות בעולם. הדבר לא מפליא, שכן האוכל בתל אביב מושפע ממגוון רחב של תרבויות, ארצות וטרנדים עולמיים. כאשר מחפשים מסעדה ייחודית, בר מגניב או אולם אירועים יוקרתי, מומלץ להתמקד בתל אביב – העיר המגניבה ביותר בישראל.

בתל אביב תוכלו למצוא מסעדות כשרות, טבעוניות, צמחוניות, לצד דוכני אוכל רחוב ישראליים כמו פלאפל ושווארמה. גם הטרנדים העולמיים באוכל ומסעדנות לא פוסחים על תל אביב היפה. תוכלו למצוא בה מגוון של מסעדות אסייתיות, מזרח-תיכוניות ודרום-אמריקאיות, לצד מסעדות המתמחות במאכלים של עם או עדה מסוימים. המבחר הקולינרי בתל אביב הוא מהמגוונים ביותר בעולם, ובלוגרי אוכל בינלאומיים מבקרים בה וכותבים על סצנת האוכל המדהימה שהעיר מציעה.

כעיר שמסבירה את פניה לתייר, המסעדות מציעות תפריטים ברמה גבוהה במיוחד, עם הגשה אסטטית, וטוויסטים מיוחדים.

בלב העיר הלבנה, ליד שדרות רוטשילד ובקרבת כיכר הבימה, שוכן מלון הבוטיק 'דה נורמן', שמסעדותיו מהוות חלק משמעותי מהיוקרה והסצנה הקולינרית בעיר. מלון 'דה נורמן', השוכן במבנה יפהפה בסגנון באוהאוס, מארח במתחמו את מסעדות היוקרה 'אלנה' ו'דיינינגס', וכן את 'בר הספריה' הייחודי. ניתן בהחלט לומר ש'דה נורמן' הוא המקום לאוכל מומלץ בתל אביב!

במסעדת אלנה היוקרתית תוכלו להרגיש כאילו נתתם גיחה קצרה לאירופה. מנות הגורמה האירופאיות, המוגשות בטוב טעם ובאסתטיות מרהיבה, הופכות כל מנה לחגיגה לחיך ולעיניים. כמובן שהשפעת הסביבה הים-תיכונית ניכרת היטב בטוויסטים המעניינים שהשף ברק אהרוני מעניק לכל מנה, והופך את האכילה במסעדה לחוויה של ממש.

מסעדה נוספת הממוקמת במלון 'דה נורמן' מציעה סגנון יפני מוקפד – מסעדת 'דיינינגס' העולמית. המסעדה מתמחה בהכנת אוכל יפני מסורתי, כגון טאפאס, איזאקיה ועוד, וכמובן משקאות יפניים להשלמת הוייב האסייתי המוקפד.

בר הספריה משלב קונספט ייחודי ל'דה נורמן', ומספק לאורחיו מגוון רחב של משקאות, לצד ספרי קריאה, עסקים, וצמיחה אישית הפזורים ברחבי החלל המודרני והמזמין.

אם אתם מבקרים בישראל או בתל אביב, ומחפשים מקום יוקרתי, מזמין ומרכזי, מלון 'דה נורמן' ומסעדותיו הם ה-מקום לאוכל המומלץ בתל אביב! השילוב של יוקרה, אווירה, טעם ומיקום הופכים את המסעדות של 'דה נורמן' למעולות עבור פגישות אינטימיות, ימי הולדת מצומצמים, פגישות עסקים חשובות ודייטים מרגשים. במלון תוכלו למצוא גם חדרי אירועים ייעודיים, המאפשרים לכם לחגוג או לשוחח בפרטיות מוחלטת.

חדר הישיבות מאובזר במיטב הטכנולוגיה לשיחות ועידה בינלאומיות, וגן האירועים בעל וייב רגוע וקסום לכל אירוע באשר הוא, והגן הפורח משרה אווירה רגועה וקסומה לאירועים אינטימיים ומרגשים.

אם תהיתם היכן יש אוכל מומלץ בתל אביב, אנו בטוחים שעזרנו לכם להפיג ולו במעט את החששות והשאלות. מלון 'דה נורמן' מושלם עבור מגוון רחב של אירועים – קטנים, בינוניים וגדולים, וכן עבור פגישות עסקים, דייטים ופגישות משפחתיות חגיגיות.

הזמינו עכשיו