תל אביב, עיר ללא הפסקה, מצטיירת בעיני רבים כמקום אורבני עם מסעדות יוקרה וברים טרנדיים ועכשוויים. אך תל אביב היא לא רק מגדלי השן ובירת התרבות הישראלית. בין מגדלי המשרדים והקמפוסים השונים בעיר, תוכלו למצוא כמה פינות חמד חבויות, ואפילו, תחזיקו חזק, תוכלו למצוא מקום לפיקניק בתל אביב!

קשה לכם להאמין? הצטרפו אלינו למסע בין הפינות החבויות של העיר העברית הראשונה.

אולי החדש מכולם, גן קרית ספר הוקם בשנת 2009, כאשר תושבי האזור, יחד עם החברה להגנת הטבע, חברו בבקשה להקמת ריאה ירוקה בעיר. בגן תוכלו ליהנות מפיקניק על שפת 'שולחן המים', או על שפת בריכת המים המלאכותית, המקבלת את מימיה מנחל מלאכותי הזורם בשטח הגן. מצפון לנחל, תוכלו למצוא פינות ישיבה, לצד מתקני שעשועים וגן כלבים, שיאפשרו פיקניק משפחתי מהנה במיוחד.

גן העצמאות משלב מדרונות דשא ונוף של הים התיכון, ובחלקו הצפוני המשופץ תוכלו לשבת לפיקניק רומנטי, וליהנות מהבריזה הים-תיכונית. הגן ניטע ביום העצמאות הראשון של מדינת ישראל, ונחשב בזמנו לאחד הפארקים היפים ביותר בארץ.

אם אתם לא נעולים על פיקניק בתחומי תל אביב ממש, אנו ממליצים לכם לבקר בפארק מדרון יפו, המשתרע על חופי הים התיכון. בפארק פינות ישיבה, מתקני משחקים וספסלי תצפית עם נוף עוצר נשימה, המאפשרים הפוגה מחיי העיר השוקקים.

על גדות נהר הירקון, שוכן מתחם 'שבע טחנות', עם טחנת קמח ממוחזרת ונגישה. בפארק חלקים משוחזרים ומחודשים, כולל גשר בטון, טחנות קמח ובריכות נוי מיוחדות. המקום מתאים מאד לפיקניק רומנטי. תוכלו ליהנות מציוצי הציפורים, מראה עופות המים, ורחש הדשא המתנועע ברוח.

מתחם נוסף הקשור לגני יהושע הוא פארק מנחם בגין, בו תוכלו להנות מאזורי מנגל ייעודיים לפיקניק, פינת חי, אגמים מלאכותיים ומדשאות. לשילוב פעילות פנאי, תוכלו להתנסות בסקי מים בעזרת כבלים, או להחליק על גלגיליות במקום המיועד לכך.

רוצים לשלב פיקניק עם חוויה שהיא קצת מעבר? מה דעתכם על שילוב של שחיית בוקר, ולאחריה ארוחת בוקר מפנקת? חוף הצוק הצפוני הינו נגיש, ומציע מים נקיים במיוחד ומקלחות חמות שיאפשרו לכם להתחיל את הבוקר בשחייה מהנה. לאחר מכן, תוכלו ליהנות מפיקניק מפנק במדשאות רחבות בידיים, או תחת סככות הצל על שפת החוף.

גן צ'ארלס קלור – השם אולי מוכר לכם מהאירוויזיון, אך הגן קיים כל השנה! הפארק ממוקם על רצועת חוף בדרום-מערב תל אביב, ומשולב בטיילת החוף של תל אביב. בפארק ספסלי ישיבה ומשטחי דשא מזמינים, והוא משלב נוף אורבני וטבע פראי.

חבויה בין רחובות תל אביב ישנים, נמצאת כיכר היל בראש גבעת כורכר. בגן הקטן יש ספסלי ישיבה, צמחייה, ומראה אקלקטי ורומנטי במיוחד.

 

גבעת השקמים מהווה בית לשלוש עצי שקמה עתיקים ומרשימים, המארחים בצילם שולחנות פיקניק ופחי אשפה. בהמשך הגבעה נמצאת חורשת אקליפטוס, המשתלבת עם פריחה עונתית מגוונת.

בפארק מודעי ניתן למצוא חורשות נרחבות, כרי דשא, מתקני משחק וגינת כלבים, המאפשרים חוויה משפחתית או זוגית מושלמת.

את הרומנטי ביותר שמרנו לסוף – מערות אפקה, המקבצות מספר מערות קבורה עתיקות, המוקפות בפריחת כלניות ואירוסים מדהימה. מרבדי הפריחה מקבילים לפריחת הנרקיסים בעמק גלילות הסמוך, המהווה אף הוא נקודת פיקניק רומנטית במיוחד.

אז למה אתם מחכים? ארזו סלסלה, וצאו לפיקניק בתל אביב!

הזמינו עכשיו