הכירו את צמד השפים החדש שלנו – דניאל צור ועומר שדמי

עולם הקולינריה זוכה לעדנה מחודשת הודות לשפים צעירים וחדשניים, המביאים עימם שלל שילובים של טעמים שעדיין לא חווינו. במסעדת אלנה המשובחת שבמלון נורמן התל אביבי, צמד השפים החדשים שלנו – עומר שדמי ודניאל צור יצרו תפריט עכשווי ומעורר תאבון, עשיר במנות מרגשות במיוחד. כול אחד מהשפים הללו מגיע עם ניסיון מרשים ביותר על אף גילם הצעיר, הכולל עבודה בכמה מהמסעדות המובילות בארץ ובחו"ל.

המנות המובילות של מסעדת אלנה

אלנה היא מסעדה במלון בתל אביב, שבה תמצאו מנות קלסיות עם טוויסטים מודרניים. מסעדות טובות בתל אביב הן כאלה שצוברות קהל מעריצים קבוע בדיוק בגלל מנות מהסוג הזה. השפים דניאל צור ועומר שדמי יצרו כמה וכמה מנות מובילות שאתם חייבים לנסות. מסעדת אלנה במלון נורמן מציגה תפריט המשלב חומרי גלם מקומיים כמו סולת, זעתר ואפילו חוביזה, שמכניסים את הקסם והטעם הישר ללב בכול ביס.

אחת מהמנות המשובחות ביותר של מסעדת אלנה היא הרביולי חוביזה, המגיע הישר מגינתו של אביו של השף צור. מנה מצוינת נוספת היא שיפוד תמנון ושומן כבש, המוגש עם תפוח אדמה ויוגורט. זו מנה המשלבת בין הים ליבשה בהרמוניה מושלמת.

ארוחת בוקר במלון נורמן

אנו מזמינים אתכם לבדוק גם את ארוחות הבוקר המפורסמות של אלנה במלון נורמן וכמובן גם את הבופה. הרי מי לא אוהב ארוחת בוקר במלון שיש בה מכול טוב. יום כיף במלון עם ארוחת בוקר במלון נורמן יעניק לכם תחושה מופלאה של חופשה וניחוח של חו"ל. תוכלו לשדרג את האירוח במלון עם ארוחת בוקר ובריכה במלון, הלוא הן הפעילויות האולטימטיביות ליום כיף מרגיע שמטעין מצברים מחדש.

החזון והחדשנות של השפים החדשים שלנו

השפים הצעירים שאינם זרים בסצנה של מסעדות שף בתל אביב, מביאים עימם חזון ייחודי למסעדה. מסעדות יוקרה בתל אביב לרוב מובלות בידי שף אחד בלבד, אך כאן יש שילוב מוחות מטורף של שני שפים כישרוניים ביותר. יש למרבה השמחה לא מעט מסעדות מומלצות בתל אביב אך זו ללא ספק חוויה שאין לה תחרות. החזון של שני השפים הוא להביא לסועד מנות פשוטות אשר שמות דגש על חומרי גלם מובחרים ושיטות בישול מסורתיות. לצד זאת ישנה חדשנות בתפריט המגיעה מניסיונם הרב של השפים וההיכרות עם מנות אירופאיות ששבו את ליבם.

טעמי המנות הרמוניים ומוכרים לחך, זהו אוכל מהסוג שנותן נחמה של בית. אך לצד זאת ישנה גם את תחושת האקסקלוסיביות שמביאות מסעדות גורמה בתל אביב הודות להגשה המדויקת, שילובי הטעמים שנולדו ממחשבה רבה והשימוש בחומרי גלם שלא תפגשו בכול מסעדה. האיחוד בין ההשקפה האינדיבידואלית של כול אחד מהשפים הוא זה שיצר תפריט עוצר נשימה, ללא ספק מומלץ לחקור כול אחת מהמנות בתפריט.

הזמינו עכשיו