ישראל מאז ומעולם הייתה מדינה עם פלטה קולינרית רחבה במיוחד. השילוב של מהגרים מכל קצוות תבל יצר טעם ישראלי ייחודי שקשה לעמוד בפניו. אך עד לפני כמה שנים, היה מחסור בז'אנר קולינרי אחד מרכזי – האוכל האסיאתי. בגלל שמרבית התושבים בארץ הגיעו מהמזרח התיכון, אפריקה, אירופה ואמריקה, האוכל האסיאתי נפל מתחת לרדאר, ולא נכנס לתרבות הישראלית כמו שאר המאכלים הפופולריים. עם השנים, התרבות הגלובלית הובילה ישראלים רבים לאסיה ולמזרח הרחוק, וכאשר הם חזרו, נוצרה דרישה למסעדות אסיאתיות בארץ. האוכל האסיאתי מוכר בעיקר בזכות הנודלס והסושי, יחד עם הטעם החמוץ-מתוק המאפיין את הקולינריה הייחודית הזו.

כמו כל טרנד קולינרי ותרבותי חדש, תל אביב היא המובילה בסצנת המסעדות היפניות. תוכלו למצוא מגוון רחב של מסעדות בטווחי מחירים שונים – החל ממסעדות FAST FOOD אופייניות ועד מסעדות שף בתל אביב המיועדות לבעלי טעם אנין ומוקפד. התפריט במסעדות יפניות החל כסגנון איזקיה שהתאים יותר לנשנושים קלים בשעות הערב, אך השילוב של התרבות המערבית הדוגלת באכילת ארוחות שלמות השפיעה על האווירה במסעדות, והן החלו להגיש ארוחות במגוון סגנונות. הייחודיות של המסעדות היפניות בתל אביב היא הטוויסט הישראלי או האירופאי שניתן למאכלים בכל מקום. היפנים טוענים שה"אוכל היפני" התל אביבי הוא מתוק יותר מהמקורי, וישנם מאכלים בעלי אוריינטציה אסייתית שאף הומצאו בתל אביב, ולא מוכרים ביפן כלל.

לכן, לא מפתיע שמסעדת DININGS העולמית בחרה לפתוח את שעריה דווקא בלב העיר התוססת ביותר בארץ – תל אביב. השילוב של סצנות האוכל והתרבות העולמיות המתקיים בעיר, מבטיח שמסעדה כמו DININGS, המשלבת אוכל יפני עם קולינריה אירופאית יתקבל באהדה רבה. ואכן, מסעדת DININGS  היוקרתית הממוקמת בתוך מלון דה נורמן בתל אביב, מגישה לאורחיה מגוון רחב של מאכלים יפניים מסורתיים לצד מאכלים עם טוויסט אירופאי מעודן. במסעדה תוכלו ליהנות ממגוון אפריטיפים מעוררי תיאבון, נגיסי סקיזוקי, פירות ים ופלטות MORIAWASE מדהימות המתאימות במיוחד לאירועים ומסיבות. כמו כן, תוכלו ליהנות מהמנות הפופולריות כמו טאפאס, סשימי, סושי ומגוון רחב של מאכלים יוקרתיים וערבים במיוחד. במסעדה תוכלו ליהנות מתפריט שקיעה ייחודי הכולל קוקטיילים וסושי המתאימים במיוחד לשעות הרומנטיות ביותר ביום. כמו כן, תוכלו לבחור בין ישיבה על הבר תוך צפייה בתהליך הכנת האוכל, אשר מרתק בפני עצמו, לשבת מול קו הרקיע התל-אביבי, או לשבת במרפסת הפתוחה המשקיפה על הנוף האורבני של תל אביב. האווירה במסעדה היא מזמינה והצוות הינו מקצועי ומיומן ביותר, וישמח לסייע לכם בבחירת המנה המושלמת.

הזמינו עכשיו