רכיבה על סוסים היא חוויה מהנה לכל הגילאים. היא מספקת חיבור עם הטבע בתקופה בה אנו מתרחקים מהטבע אל האורבניות הקורצת. רכיבה על סוסים מלמדת אותנו להיות אחד עם הטבע, לווסת בעדינות, ולנווט בשבילים, ובמהלך החיים בכלל. רכיבה על סוסים מהווה הזדמנות להעמיק את הקשר הזוגי או להכניס קצת גיוון למרקם המשפחתי.

בישראל, ניתן למצוא מקומות רבים עם שיעורים, טיולים ורכיבה על סוסים. רובם נמצאים במושבים הרבים המנקדים את אזור הצפון, או אזור חבל לכיש. לכן, לא תופתעו לשמוע שרכיבה על סוסים  בתל אביב היא מצרך נדיר. קיבצנו עבורכם את המקומות המדהימים ביותר לרכיבת סוסים בתל אביב ובסביבתה!

במרכז ספורט הרכיבה ברמת גן, תוכלו לבחור בשיעור ניסיון פרטי, קורס רכיבה בסיסי בן 24 שיעורים פרטיים ו-4 שיעורי ממשק שילמדו אתכם איך לטפל בסוס ובאביזריו, קורס רכיבה מתקדם בן 24 שיעורים, עם 4 שיעורי ממשק, קורס רכיבה בסיסי כפול, קורס רכיבה פרימיום, או כרטיסיית שיעורי רכיבה המעניקה 10 שיעורים פרטיים בני חצי שעה. מרכז ספורט הרכיבה מציע גם שיעורי רכיבה טיפולית, המתאימים לילדים ומתבגרים, וכן אפשרות לחגיגות יום הולדת במקום.

בסמוך לתל אביב, בכפר בני ציון שבשרון, תוכלו לבקר בחוות קבליירו, המציעה טיולי סוסים, עם בחירה בין טיול קבוצתי, זוגי, משפחתי או פרטני. ניחוח הפרדסים הקסום, והאוויר הנקי של השדות הפתוחים, יעניקו לכם רגע של שלווה והפוגה  מטרדות היום-יום. בחווה מוצעים גם טיולים רומנטיים, הכוללים חוויה מפנקת, כולל ארוחת גבינות ויין, ומתאימים להצעת נישואין, יום האהבה, יום הולדת ועוד. אם אתם מתעניינים ברכיבה במהלך החגים והחופשים, וודאי תשמחו לדעת שחוות קבליירו מקיימת מחנה רכיבה לפי גילאים, עם רכיבה ופעילויות יומיומיות.

 

בחווה הירוקה שברמת השרון מוצעים שיעורי יוגה על רקע נוף החווה הקסום, אותם ניתן לשלב עם שיעורי רכיבה או עם רכיבה טיפולית. במקום מוצעים גם טיולי רכיבה על פוני, המתאימים לילדים, ומעניקים חוויה אותנטית ומרגשת. בנוסף, תוכלו לחגוג במתחם אירועים, ימי הולדת, מסיבות בר ובת מצווה ועוד.

רכבתם על סוס?

אם אף פעם לא רכבתם על סוסים – עכשיו זה הזמן! נסו את החוויה המדהימה, ואנו בטוחים שתרצו לחזור עליה שוב! בחוות סוסים רבות יש טיולי משפחות, טיולי פוני לילדים, וטיולים רומנטיים לזוגות. מומלץ לשלב רכיבה על סוסים יחד עם עוד פעילות מפנקת ומרגיעה, כמו הליכה על חוף הים, ארוחה טובה, או פיקניק באוויר הפתוח, עם בקבוק יין משובח.

אתם כבר רוכבים מנוסים? נסו לשנות אווירה, ולרכב במקום שונה מהמקום אליו אתם רגילים. תופתעו לראות עד כמה המקום והאווירה משפיעים על החוויה!

אז למה אתם מחכים? בקרו עוד השבוע באחת מחוות הסוסים הנמצאות במרכז הארץ, ותהנו מרכיבה על סוסים בתל אביב וסביבותיה, בלי להתרחק יותר מדי מהבית או מהמלון.