העיר תל אביב נחשבת גם כעיר שלא ישנה לעולם, ומסיבה טובה למדי. בכל שעה משעות היום והלילה, תוכלו למצוא בעיר שפע של מקומות ומסעדות לאירועים שמתאימים לכל אחד.

זו העיר המושלמת להנות ממפגש של חברים או משפחה במסעדה או בפאב, בפסטיבל או במועדון ריקודים, ולחגוג אירועים בעיר שמהווה מקום מפגש מיוחד, עם מקום לאירועים קטנים.

תל אביב ידועה בגיוון הקולינרי שלה והדרך הטובה ביותר להכיר את מגוון המאכלים שיש לעיר להציע היא ללכת לאחד מפסטיבלי האוכל והשתייה שמתרחשים באזורים שונים בעיר לאורך כל השנה. החל מאירועי טעימות יין ועד ירידים של אוכל מסורתי, פסטיבל בירה ואירועי גלידות למיניהם, תמיד תוכלו למצוא את האירוע שמתאים לטעמכם.

תל אביב מהווה גם מוקד תרבותי מקומי ובינלאומי, כך שאם אתם מחובבי המוזיקה, תוכלו למצוא בעיר שפע של הופעות חיות שבהן תוכלו להנות מהמוזיקה המקומית מפיהם של מיטב האומנים והזמרים הישראלים. תל אביב היא גם המקום בו תוכלו להנות מהופעות של זמרים בינלאומיים שמגיעים לישראל לביקור.

תל אביב מציעה שפע של מסעדות עם תפריטים המציעים מנות מכל סוגי המטבחים בעולם, החל מהמטבח הצרפתי, דרך המטבח האסייתי ועד המטבח המזרח תיכוני.

ממסעדות של שפים ידועים שמציעים מגוון מנות אקזוטיות ועד מסעדות של בריאות ומסעדות טבעוניות, ממסעדות גדולות ומפורסמות ועד מסעדות קטנות ואינטימיות, לתל אביב יש מה להציע לכל אחד, כך שלא תישארו רעבים.

במלון דה נורמן הנמצא במיקום מרכזי בעיר, על יד שדרות רוטשילד וכיכר הבימה, ובלב העיר הלבנה הייחודית, תוכלו ליהנות ממסעדות בעלות שם בינלאומי, וכן מבר הספרייה המיוחד בו ניתן לערוך אירועי הרמת כוסית אינטימיים.

מסעדת אלנה מהווה אפשרות נהדרת לחגיגה אלגנטית ויוקרתית של אירועים בתל אביב. המסעדה, בראשותם של צמד השפים הצעירים והמבטיחים – עומר שדמי ודניאל צור, מציעה לאורחיה תפריט המשלב קולינריה אירופאית בעלת הגשה מוקפדת, לצד השראות ים תיכוניות הניכרות בתיבול ובאופן ההגשה. באלנה תוכלו לבחור לסעוד במסעדה המרכזית, או בחדר פרטי המיועד לאירועים קטנים.

מסעדת דיינינגס הבינלאומית מציעה תפריט המשלב סגנון טאפאס ואיזקאיה יפני מסורתי, לצד מטבח אירופאי מודרני. חגיגת אירוע במסעדת דיינינגס היא חוויה מיוחדת, שכן ניתן לשבת על הבר ולצפות בהליך הכנת הארוחה, או לחילופין, לצאת למרפסת וליהנות מהנוף המרהיב של תל אביב.

מלון דה נורמן מציע חדרי ישיבות ואירועים אקסקלוסיביים, בעיצוב יוקרתי ועם מיטב החדשנות. בחדר הישיבות המצויד במיטב הטכנולוגיה ניתן לקיים ישיבות צוות או מסיבות משרד יוקרתיות עבור צוותים של 16 אנשים.

בקונסרבטוריון ניתן לערוך מפגשים ומסיבות קוקטייל, ולחגוג אירועים קטנים ואינטימיים במיוחד, תוך מבט על מגדל הגן המרשים של המלון.

מגדל הגן עצמו מהווה גם הוא מקום לאירועים, ומארח עד 80 אורחים בישיבה או 100 אורחים בעמידה. במקום ניתן לערוך אירועים עליזים עם מוזיקה, ליהנות מריחות הבשמים הגדלים בגן, וכמובן להזמין אוכל מאחת המסעדות המעולות במלון.

אפשרות נוספת לעריכת אירועים היא חדר האוכל הפרטי של דה נורמן, המאכלס 20 אנשים, ומהווה פינה חמה ואידיאלית למפגשי משפחה וחברים.

בין אם תבחרו במסעדה, מלון או בר לקיום האירוע שלכם, זכרו שהדבר החשוב ביותר הוא לחגוג בלב שמח!

הזמינו עכשיו