תמר דרזנר – אוצרת האמנות של המלון, מסייעת לאורחים בהליכי רכישה של יצירות אמנות, ובהזמנת סיורים מרתקים בעיר על פי רצונם וטעמם האישי של האורחים. אפשרות נוספת לקבל טעימה מהוייב האמנותי והתרבות בתל אביב, היא השתתפות ב"סדרת דה נורמן" הנערכת במלון פעם בחודש. בסדרה תוכלו להקשיב ולהשתתף בשיחות ודיונים מרתקים בנושאי תרבות, סגנון חיים, כלכלה מדע ודיפלומטיה, המועברים על ידי אנשי מקצוע ומעצבי דעת קהל מובילים.

חובבי האמנות ייהנו במיוחד משהות במלון דה נורמן, ומסיור בגלריית האמנות המרשימה שלו. האוסף האמנותי במלון כולל יצירות אמנות בשלל אמצעים, כולל פיסול, צביעה, צילום וטקסטיל. כל היצירות מתכתבות באופן מיטבי עם המוטיב המרכזי של המבנה ההיסטורי המשומר בו הן ניצבות. המלון שופץ ע"י האדריכל יואב מסר ותוכנן על ידי דיטיד ד'אלמדה, ששילבו את העיצוב המקורי של המבנה בסגנון באוהאוס, עם אווירה אקלקטית התואמת לאופי השכונה, וריהוט המתאים לאווירה ים-תיכונית קסומה ומרגיעה.  ספרית האמנות של מלון דה נורמן מארחת את קולקציית ST-ART של האמן סרגיי טירוצ'ה, ומשלבת מגוון ענק של יצירות מופלאות שנוצרו על ידי אמנים ישראליים בעשור האחרון. מלון דה נורמן גאה לארח תצוגה כה מרשימה וחשובה, והאווירה אותה משרה הקולקציה במלון היא בלתי נשכחת.

אז אם אתם חובבי אמנות, ומחפשים מקום רגוע ומפנק לחופשה הבאה, דה נורמן הוא היעד הבא שלכם. המלון מתאפיין באווירה רגועה וקלאסית, המאפשרת פסק זמן ממרוץ החיים וההמולה התל אביבית השוקקת, תוך חוויה אמנותית ותרבותית מרגשת.

סצנת התרבות בתל אביב פורחת ומשגשגת, ומשלבת בתוכה מגוון רחב של סוגי אמנות שונים, חיי לילה והווי צעיר וייחודי. במלון דה נורמן, הממוקם בלב העיר הלבנה בתל אביב, שמים דגש מיוחד על שילוב אמנות עכשווית בכל חלקי המלון. בעת עיצוב המלון, הושקעה מחשבה רבה בבחירת יצירות האמנות והעיצובים המרהיבים המפארים את המלון. בין היצירות במלון תמצאו עבודות של אמנים ישראליים עכשוויים, וריהוט המתכתב עם אלמנט התרבותי של המבנה ההיסטורי.

מיקומו של מלון דה נורמן, בלב שטח היסטורי משומר, מאפשר לחובבי תרבות המבקרים בתל אביב גישה מהירה למגוון רחב של מוזיאונים, שווקים וגלריות הפזורות באזור. תל אביב היא עיר רב-תרבותית, וחיים בה אמנים ויוצרים בינלאומיים מהשורה הראשונה. אמנים רבים בוחרים למקם את הגלריות והסדנאות שלהם בתל אביב, כדי לקבל השראה מהוייב האורבני בעל הניחוח ההיסטורי הייחודי.  תל אביב ידועה כמרכז תרבותי ואמנותי, ומבקרים רבים בעיר נהנים לטייל בה ולשאוף את ניחוח היצירה. בתל אביב קיימים סיורי גרפיטי מרתקים, אומנות רחוב עכשווית, שווקים פתוחים וסגורים, וכמובן חוף ים מלא בהשראה.

כדי ליהנות מסצנת האמנות התל-אביבית, מציעים בדה נורמן הרצאות של אמנים מקומיים, המספרים על תהליכי היצירה שלהם וההשראה אותה הם מקבלים מהעיר התוססת הזו. בנוסף, ניתן להירשם לסיורי אמנות ברחבי העיר, בגלריות וסדנאות אמנותיות הנמצאות באזור המלון.