מי מאיתנו לא אוהב כוס יין משובחת או דרינק קליל עם חברים? תרבות האלכוהול בישראל היא די נפוצה – ניתן למצוא אלכוהול בכל מסעדה, מסיבה וחגיגה. החוכמה היא לבחור את המקום הנכון שיציע לכם את היינות המדוייקים עבור המאורע שאותו אתם חוגגים.

נתחיל בעיר – איזו עיר הכי מגניבה בארץ, בעלת הברים והפאבים הלוהטים ביותר? תל אביב כמובן! תל אביב – בירת הצעירים והעסקים של ישראל מארחת בתחומיה מגוון עצום של ברים ופאבים, וכל אחד ימצא לו מקום אהוב במהירות. בתל אביב יש ברים המיועדים לאנשי עסקים, לצעירים, לקהילה הגאה ולמבוגרים. לכל בר יש מאפיינים ייחודיים משלו, ואווירה המייחדת אותו מבין השאר.

אחד הברים הבולטים בתל אביב, ובישראל בכלל, הוא בר הספרייה במלון 'דה נורמן' הקלאסי. בר הספריה הוקם עם קונספט ייחודי, המאפיין את מלון הבוטיק בו הוא שוכן. בבר הספרייה תוכלו להנות ממגוון ייחודי של קוקטיילים ומשקאות חריפים, תוך עיון בספרי העסקים, צמיחה ואישיות הפזורים בחלל המעוצב. תוכלו לשבת על הבר, או לשבת ליד החלון ולצפות בקו הרקיע התל-אביבי היפהפה.

בר הספריה מתאים במיוחד לפגישות עסקים אינטימיות, דייטים חשובים או מפגש חברים מרגש. האווירה הייחודית השוררת בבר מספקת תפאורה מושלמת לשילוב של יוקרה מנצחת ונוחות מקסימלית.

בר הספריה מציע לאורחיו מגוון של משקאות אלכוהוליים משובחים, חלקם מבוססים על ג'ין The Norman אקסקלוסיבי. בין תפריטי המשקאות תוכלו למצוא את קולקציית הSignatures הכוללת את המשקאות המדוברים ביותר של דה נורמן, וקולקצית ה- Classics הכוללות משקאות המתאימים לכל אירוע.

תפריט היינות שלנו, עליו אחראית שירה צידון – סומלייה יין עטורת פרסים, כולל שמפניה, יין לבן, רוזה ואדום, תפריט הבירות כולל בירות איכותיות מרחבי העולם, ובתפריט הג'ין תוכלו למצוא את The Norman Gin לצד אופציות מגוונות נוספות. בבר הספריה תוכלו גם להזמין רום, טקילה ומזקל, לצד וודקה, וויסקי מרחבי העולם, קוניא,/ארמניאק, קלבדוס וכמובן סיגרים משובחים ביותר.

אורחים המתארחים במלון 'דה נורמן' יכולים לשוב לחדרם המפנק לאחר בילוי מהנה בבר הספריה, ולקום לארוחת בוקר דשנה וטעימה במסעדות אלנה או דיינינגס הנמצאות במתחם.

אפשרות נוספת ומקורית במיוחד היא הזמנת שיט על יאכטה יוקרתית, הכולל שמפניה וסלסלת פיקניק עם ארוחת שף מפנקת. נהג ייעודי יאסוף אתכם ממלון דה נורמן ויסיע אתכם למרינה בהרצליה, שם תיפגשו את הסקיפר שלכם, ותתחילו בחוויה באמת בלתי נשכחת.

מציאת אלכוהול משובח בתל אביב לא אמורה להוות בעיה, אך שימו לב להתנהג בבטחה לאחר השתיה!

הזמינו עכשיו