מלון דה נורמן משקיע את מלוא המאמצים ומשאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיו שירותים שוויוניים, מכבדים, נגישים ומקצועיים. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות משנת 1998, והתקנות על פיו, הושקעו מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות, אשר יאפשרו לאדם עם מוגבלות לקבל את השירותים הניתנים לציבור הרחב באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות מבנה

מפורטים מטה הסדרי הנגישות במרכז הקבלה הממוקם ברחוב נחמני 25, תל אביב. ישנם מקומות חניה לנכים במלון עצמו ובחניון רוטשילד הסמוך (בתשלום), כולל רכבים גבוהים.

מפורטים מטה הסדרי הנגישות במרכז הקבלה הממוקם ברחוב נחמני 25, תל אביב.

  • ישנם מקומות חניה לנכים במלון עצמו ובחניון רוטשילד הסמוך (בתשלום), כולל רכבים גבוהים.
  • קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה, למרכז הקבלה, ועד קבלת השירות (כולל מעליות).
  • מרכז הקבלה כולל עמדות שירות נגישות.
  • ישנם שירותים נגישים לנכים בלובי הבניין ובקומות השונות.
  • ישנם שלטי הכוונה וזיהוי.
  • ניתן להכניס בעלי חיים המסייעים לאדם עם מוגבלות למרכז הקבלה.
  • במידת הצורך, ניתן לבקש מנציגי השירות סיוע במילוי טפסים.

 

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכת עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות לשם היכרות עם תחום הנגישות, העלאת מודעות, והקניית כלים מעשיים לשירות יעיל ונגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש – המענה הקולי הונגש והמידע מועבר בקול ברור, ללא מוזיקת רקע.

 

דרכים נוספות ליצירת קשר

פרונטלי – קבלה בימים ראשון עד חמישי, בשעות 18:00-8:00
דואר אלקטרוני: reservations@thenorman.com
פקס: 03-546-5556
יצירת קשר דרך טופס "יצירת קשר" באתר
יצירת קשר באמצעות דואר: רחוב נחמני 25, תל אביב

נגישות לאתר אינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר אינטרנט שמאפשר לאנשים עם מוגבלויות ולקשישים לגלוש באותה מידת יעילות והנאה כגולשים אחרים.

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר אינטרנט שמאפשר לאנשים עם מוגבלויות ולקשישים לגלוש באותה מידת יעילות והנאה כגולשים אחרים. כ-20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקושי בשימוש באינטרנט, ותכנים אינטרנטיים נגישים יותר עשויים להיטיב עמם, על פי מחקר של מיקרוסופט משנת 2003.
מלון דה נורמן מאמין ופועל למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לאנשים עם מגוון מוגבלויות ולאנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013

  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות בקקל ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
  • בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט

דרכי התקשרות לבקשות או הצעות לשיפור נגישות

יש לציין שאנו ממשיכים במאמצנו לשפר את נגישות המלון, כחלק ממחויבותנו לאפשר שירות נגיש לציבור הרחב, כולל אנשים עם מוגבלויות. במידה שתתעורר בעיה או שאלה כלשהי בנוגע לנגישות, אנא ידעו אותנו, ונעשה את מירב המאמצים למצוא פתרון הולם ולטפל בבעיה בהקדם האפשרי.

מתאם נגישות

שם: אסף קראוזה
טלפון: 050-548-5653
כתובת אימייל: akrauze@thenorman.com

 

תאריך עדכון הצהרה: 12.4.2021